Imieniny: Cecylii, Jonatana i Marka

RSS

Biuletyn Informacji Publicznej

A+ A-

Logo oficjalnego serwisu internetowego Urzedu Miasta Sieradz

Marka miasta

    Celem budowy marki Sieradza jest wsparcie rozwoju miasta oraz budowa stabilnego, rozpoznawalnego wizerunku, który będzie dla mieszkańców powodem do dumy i źródłem korzyści. Wizerunek ma być budowany w pierwszej kolejności poprzez markę turystyczną OPEN HAIR, nawiązującą do wybitnego sieradzanina, fryzjera o międzynarodowej sławie Antoniego „Antoine`a” Cierplikowskiego. Marka turystyczna ma z jednej strony jak najmocniej wspierać już rozpoczęte procesy modernizacyjne w Sieradzu, a z drugiej inicjować kolejne.

    Koncepcja marki miasta, którą streszcza hasło "gościnny dla rozwoju" jest jednak o wiele szersza niż marka turystyczna i zakłada współpracę praktycznie z każdym partnerem, który w sposób jakościowy czy ilościowy przyczynia się do rozwoju miasta w poszczególnych dziedzinach. Ramy tej współpracy zostaną określone w ciągu najbliższych miesięcy.

Czym jest marka miasta?

Marka miasta w najszerszym znaczeniu to:

•wszystkie elementy, które sprawiają, że wybieramy miasto do życia, mieszkania, studiowania, inwestowania, odwiedzania,
•charakter miasta, stanowiący o jego sile i unikalności,
•wszystko, co nadaje miastu klimat – np.: ulice, ciekawa architektura, parki, miejsca odpoczynku i rozrywki
•nazwa, symbol lub ich kombinacja stworzona w celu identyfikacji lub wyróżnienia się spośród konkurencji.